Mosa en PAMM gaan Cross Mediaal communiceren

Mosa is een Nederlandse tegelproducent met meer dan 130 jaar ervaring die voortdurend verrast met onderscheidende tegelconcepten voor wanden, vloeren, gevels en terrassen. Met onderscheidende tegels van kwalitatief en esthetisch hoog niveau wil Mosa een bijdrage leveren aan architectonische ontwerpen voor nu en morgen. Mosa gaat Share.Narrowcasting inzetten om binnen de interne organisatie sneller en effectiever te communiceren.

Stichting PAMM is hét regionale centrum voor infectieziekten en pathologie in Zuidoost-Brabant. PAMM werkt hiertoe intensief en structureel samen met de verschillende ziekenhuizen in de regio, 450 huisartsen, de GGD, zorginstellingen en verloskundigenpraktijken. Als vooraanstaand kennisinstituut houden zij zich naast diagnostiek, consultatie en preventie bezig met innovatie van het werkveld door toegepast onderzoek en nascholing. De Stichting telt ruimt 250 medewerkers, werkzaam op twee locaties (Eindhoven en Veldhoven). PAMM gaat gebruikmaken van de gehele set Cross Media Solutions van ShareOne.  De Cross

Media Solutions biedt de mogelijkheid om verschillende communicatiekanalen aan te sturen. PAMM ziet hierin grote toegevoegde waarde om verschillende doelgroepen (intern en extern) op verscheidene manieren te informeren. PAMM heeft voortaan de beschikking over de volgende communicatiekanalen: Share.Intranet, Share.Narrowcasting, Share.News&AlertApp en Share.Screensaver.

Zowel Mosa als Pamm omarmen de filosofie: ‘éénmaal creëren en meervoudig distribueren’. De content wordt eenmaal in SharePoint gemaakt en vervolgens over de verscheidende kanalen uitgerold.